محاسبه‌گر وام شرق

در اینجا با روش محاسبه سود وام آشنا می شوید

روش محاسبه سود وام در گروه تامین سرمایه شرق

گروه تامین سرمایه شرق یک گروه سرمایه گذاری خصوصی است که با هدف ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان خود فعالیت می‌کند. یکی از خدمات این گروه وام با شرایط مناسب و راحت است که به شما امکان می‌دهد برای تامین نیازهای مالی خود از این امکان استفاده کنید.

برای دریافت وام از گروه تامین سرمایه شرق، شما باید ابتدا فرم درخواست وام را از سایت یا شعبه‌های این گروه تهیه و تکمیل کنید. سپس باید وثایق مورد نیاز را به همراه فرم درخواست به شعبه مربوطه تحویل دهید. پس از آن، کارشناسان گروه تامین سرمایه شرق وثایق شما را بررسی و اعتبارسنجی می‌کنند و در صورت تایید، مبلغ وام را به حساب شما واریز می‌کنند.

روش محاسبه وام شرق
روش محاسبه وام شرق

حداقل مبلغ وامی که می‌توانید از گروه تامین سرمایه شرق درخواست کنید ۲۰۰ میلیون تومان است و حداکثر مبلغ وام محدودیتی ندارد. البته مبلغ وام بستگی به نوع وثایق و توانایی پرداخت شما دارد. مدت بازپرداخت وام از دو ماه تا حداکثر ۱۲ ماه می‌باشد و شما می‌توانید بازپرداخت را به صورت ماهانه یا دو ماهه انجام دهید.

سود وام بر اساس هر ماه ۳.۵ درصد محاسبه می‌شود. به این معنا که شما باید ۳.۵ درصد بابت هر ماه از بازپرداخت محاسبه کنید. یعنی اگر وام شما ۶ ماهه باشد، سود وام شما ۲۱ درصد است. عدد ۲۱ از حاصل ضرب ۳.۵ در ۶ به دست آمده است که همان ۳.۵ درصد سود وام ضربدر ۶ ماه مدت بازپرداخت است. به عنوان مثال، اگر شما ۵۰۰ میلیون تومان وام ۶ ماهه بگیرید، باید در پایان هر ماه ۱۷.۵ میلیون تومان سود وام و ۸۳/۳۳ میلیون تومان اصل وام را پرداخت کنید. در مجموع شما باید ۶۰۵ میلیون تومان را به گروه تامین سرمایه شرق بازپرداخت کنید. مبلغ هر قسط هم ۱۰۰ میلیون ۸۳۳ هزار تومان می باشد.

با این فرمول هر مبلغ وامی که بخواهید را می توانید محاسبه کنید. البته ما در این سایت سیستم محاسبه‌گر وام هم قرار داده ایم که به سادگی همه ی این اعداد را برای شما محاسبه می کند.

هزینه‌هایی هم بابت کمیسیون و مالیات بر ارزش افزوده در وام شما محاسبه می‌گردد که در مجموع ۱۰ درصد از مبلغ وام را شامل می شود. مانند: هزینه های وام، کمیسیون تخصیص، مالیات بر ارزش افزوده، سهم سرمایه‌گذاران و… که باید به صورت نقدی در زمان دریافت وام تسویه گردد. به عنوان مثال، اگر شما ۵۰۰ میلیون تومان وام ۶ ماهه بگیرید، باید در زمان دریافت وام ۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه های وام را پرداخت کنید.

تمام پرداخت های شما به صورت شفاف و روشن در اینجا بیان شد و هیچ هزینه ی دیگری برای این وام وجود ندارد. در پرداخت وام آزاد فوری هزینه های دیگری مانند حق معرفی و مالیات بر ارزش افزوده به صورت جداگانه و… دریافت می شود که این عدد را به ۳۰ درصد می رساند. اما گروه تامین سرمایه شرق به صورت کاملا شفاف و روشن و بدون دریافت مبالغ حاشیه ای در محاسبه‌گر وام خود تمام هزینه ها را تا تسویه نهایی بیان کرده است و هیچ هزینه اضافه دیگری از وام‌گیرنده دریافت نمی کند.

برای محاسبه دقیق مبلغ درخواستی و شرایط بازپرداخت وام، می‌توانید به محاسبه‌گر وام شرق در همین سایت مراجعه کنید. در این محاسبه‌گر، شما می‌توانید مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نوع پرداخت را وارد کنید و سپس مبلغ قسط وام، سود وام و هزینه های وام را مشاهده کنید. این محاسبه‌گر به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای نیازهای مالی خود انتخاب کنید.

امیدواریم که با این معلومات، شما بتوانید از خدمات وام گروه تامین سرمایه شرق بهره‌مند شوید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۷۷۱۱۶۲۹۶ تماس بگیرید. ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستیم.

ما اینجا هستیم

تهران، خیابان فرجام
تهران، تهرانپارس غربی
تهران، خیابان پاسداران
تهران، محله افسریه

در تماس باشید

02177116296
info@shargh.org

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸
پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶